14 May 2012


Maafkan aku kawan2,
Tunjuk ajar lah aku wahai teman,
Tegurlah kesilapan aku oh sahabat,
Moga terikat indah hubungan persahabatan kita.
Maafkan aku wahai rakan,
Tidak lah termampu aku merubah diriku,
Hanya yang tinggal, sisa cucuran air mata.
Menghormati amalan mulia wahai sahabat,
Tidak lah berdaya aku menanggung kedukaan sendirian.
Harap difahamkan yang tersirat.
Sudah cukup aku menanggung derita,
Seksanya aku dibelenggu ikatan persahabatan,
Tidak terkira luka nya.
Mohon lah maaf, harap diampun,
Mahukah engkau terus begini wahai kawan?
Tidak kah mahu engkau berdamai wahai sahabat?
Harum mewangi, merantas laman,
Begitulah hendaknya. J)

Thank you, ILOVEYOU :)

0 comments:

Post a Comment



You are currently at my land. Please be nice :)  mengintip blog Farhana :) || Follow or Dashboard