06 February 2012

JANGAN CAKAP BANYAK !

hi. post nie statik. aku tuju ke Ainaa Aqilah & Nur Ain Najihah. Alahai cik kak sekalian, terase dengan kate2 aku ye? mane ade aku kesian denganu mu 2 orang. hah, pandai cari nahas sangat. sekarang, suruh aku face to face lah, ape lah.. okey, aku buat. but?? mane respon mu? adop pon? penakut nye mu. luga aku. tahu x? urghh,.. pliz r. aku bace mesej2 mu rase kelawar sumpah arh. mu ade dh pakwe? heran x aku. mu x galok? langsung xlayan. mu xpernah kacau pakwe orang? leper aku xcaye. hahaha. cakap banyak lah mu ni Aina. Aku mesej depan2, xbalas. base bodo kediri gitu arh. beragah ngak cakap. aku luga orang gini sumpah arh. kalau rase nakut tuh, xpayah lah susah2 suruh Izzat kabo ke aku suruh face to face lalu ngan mu nehh. bereh? mu ingat mu hebat lah main gitu? suruh orang, lepas tu wak adop respon yee.. kalau aku lah kan, aku malu jadi mu. euww... :|

and this is for zida.

haaa... nie mesej zida sent kat Izzat.
"salam izt sorry gnggu..bosan laa..zida rse,zda lh org yg pling rugi sbb x amik izt jdi bf zda dlu kn.. n skrg zda dh tiade spe lg dh.. :( salam "
ok, actually aku xtahu nk percaye ke x mesej nie. but nie handwriting by Izzat. So, agak susah nak pastikan. but i will tell to zida, saye turut bersimpati & padan muke. hahaha. tu je. kbye. -.-

Thank you, ILOVEYOU :)

0 comments:

Post a Comment



You are currently at my land. Please be nice :)  mengintip blog Farhana :) || Follow or Dashboard