06 December 2011

CONTEST SI GULA HATI :)


hello-2. contest. Aku dgn gtal nye nk join. nk test skali join. hehe.. nie cntest boyfie aku pnye czin2 anjur :P nie tuan yg buat cntest.. Farah & Putry :)) cntest nie kne crite tntang kite pnye BF. okayy??
xpe lah, lets bgin.. dsbbkan aku rjin, aku tlis lah syrat2 nk join :P

  • - Wajib follow blog Putry dan Ayaa .
  • - Warganegara Malaysia sahaja .
  • - Paste banner ini di entry yang korang buad tuh .
  • - Kaum Adam + Hawa . ( Lelaki / Perempuan boleh join )
  • - Setiap peserta mesti mempunyai Gula Hati .
  • - Tulis satu entry yang tidak kurang dari 100 patah perkataan tentang Gula Hati anda  bersertakan gambar Gula Hati anda .
  • - Tag 3 orang rakan anda yang mempunyai blog .
  • - Dah siap buad entry tuh , comment dekat ruangan entry contest ini .
  • - Contest bermula dari 1 November 2011 sehingga 30 November 2011 .
  • - Entry yang paling menarik besertakan gambar akan dipilih sebagai pemenang .
  • - Tiada PILIH KASIH untuk contest kali ini .
  • - 3 orang akan dipilih sebagai pemenang dan 2 orang akan mendapat hadiah saguhati .
Hadiah :

  • Topup
  • Beg
  • T-shirt
  • Teddy Bear

Tentang Si Gula Hatiku :)

Hey-3, aku ingin brcerita-ceriti tntang "darling-darlong" aku. Yes, my sweetheart's name is Putera Izzat Alif b. Haslan.. Die sama umur dgn aku, 14 this year.. Currently studying at SMK Chendering, infront of his house. He's kind of weird.. but, i like him a lot. Ye, die ni style romantik, sensitif, baik, rajin, penyayang, GEDIK, sengal, nakal, gatal. HAHA ! But, ape-2 pon tentang die, perangai die, tak kira positif or negatif, aku sygkan die, aku trime die seadanya sepertimana die mnerima diriku dlm hdupnya. Walaupon die agak  "nerd".. *Izzat, jgn mrh ye syg :) * but, die lah penyeri & pelengkap hdup aku. He's the person that coloured my beautiful life. Baru berlovey-dovey about 2months lbih. Masih terlalu awl, but aku clearly tahu tntang die wlaupun bkn semuanya.. Selain sifat-2 die kt ats tu, die mrupakan seorg insan yg mngambil berat.. Bkn aku je, tp stiap org yg ada dikelilingnye.. sometimes aku bnci die, sometimes aku love die. Pelik? Tak.. bagi aku that's normal :) Krna semua itu lah, aku trtarik dgnnye.. Die brjya mnawan hti aku hnya krana "his true nature".. :)

pndek2 sudehhh.. hehe.. nie, aku & die. photo die sorg aku mls nk amik.. hehe.. so, diri sndiri trut join :))
HAHA ! jgn gelak. nie die babysweety aku haa.. :)


yang di tag :)

1. Yana
2. Aien
3. Kechek

Thank you, ILOVEYOU :)

0 comments:

Post a Comment



You are currently at my land. Please be nice :)  mengintip blog Farhana :) || Follow or Dashboard